På språng


    Publicerat: 2009-06-09| 08:27:47

God morgon!!

Har varit en vilsen natt. Rasmus kunde inte alls sova som han skulle. Så de har varit upp och ner hela natten för mig. Har ingen ork i kroppen känns de som. Jag är helt slut på mornarna när jag har gjort en massa nytta. Kanske beror på att jag har fruktansvärt ont i ryggen och fick ta 2 citadon för att ens klara av att klä mig. Sitter fortfarande och funderar hur jag ska göra om jag ska göra ensam album med Emil eller om Rasmus ska få vara med?! De blir ju lite fusk att Rasmus har ett eget =)) Så jag vet faktiskt inte. Kanske jag bara gör en förstoring med de båda på. Ialla fall så följer Rasmus med oss till Gävle. Ska kolla när tidningen har födelsedags annonser också. Jag vet skulle gjort de tidigare men men. Han får vara med i efterhand istället då =P
Nej nu ska jag klä mina prinsar för att ta bussen till Gävle och mamma...

Tack Hanna för ditt stöd med kommentaren... Den betydde mycket när man känner sig vilsen.. Kram

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?