Tack för ..


    Publicerat: 2009-06-28| 13:17:01

Tack för lite tips..

Har nu klickat hem kläder för en slant =P
Hittade faktiskt en hel del på www.ellos.se sen ska jag kolla mera ikväll när jag har tid. Hittade en tunika, badkläder, samt linne med söta shorts till. De är så tråkigt för ja har 46 nu med allt skinn hängandes, men får på mig 42/44 om ja misshandlar skinnet lite. Men de blir inge snyggt alls. Som en JÄTTE elefant i trikåer ser man ut som. Är man lite fet som mig ska man ha kläder som passar också...haha..
Uscha vad varmt de är.. Har ialla fall hittat ett par skor till Emil nu som han provkör ..haha..
Får se hur länge han vill ha dom på sig, för tvinga han de tänker jag inte göra. Sen har jag fått en massa som ska göras imorgon också. Kenth ska ju har barnen v 29-30 för han ska vara pappa ledig då. Så han hade fått hem pappren ang de och DAGIS ska intyga att Emil är ledig då. Men Hallååååå Emil har inge dagis han är hemma. idioter.. Sånt borde dom se tycker jag ialla fall. Men icke sa nicke. Så de får jag ta itu med då han inte kan sitta och ringa mobil hela tiden.. Nej nu kom en grinanade Rasmus in

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?