Tacksam!!


    Publicerat: 2009-06-18| 23:28:10

Jag är evigt tacksam för att tant Kim fixat mina fina blogg igen. Vad vore ja utan henne. Tack för att du tar dig tid med en velig mamma som inte har tid att lära sig fixa bloggen själv. Besök gärna hennes sida om ni vill se hennes mästerverk.. www.tantkim.blogg.se

Har bara fixat köket & slappat framför datorn nu på kvällen. De känns verkligen i ryggen måste jag säga. Ska nog bädda ner mig i sängen och hoppas på att barnen sover längre imorgon. Imorgon är de midsommarafton också, de är nu man märker / funderar vart fanken tiden tar vägen. Var till mamma en snabbis idag också, hon har fått en propp i ögat stackarn. Så vi var inte där länge. Jag behövde skriva ut papper då jag ska söka nytt dagis till killarna. Och vi diskuterade de tillsammans. Så Kenth är också med och har bestämt detta. Jag hoppas dom kan få en plats snart. De får visa sig med tiden, jag har gjort mitt ialla fall.
Nej nu ska jag snart bädda ner mig i sängen för att njuta av john blund..
Natti Natt Folket!!

Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Åh va snällt av dig. :) Ingen orsak. :)

2009-06-18 @ 23:35:57
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Ann

Jätte bra jobb och väldigt snygg...

2009-06-18 @ 23:53:59
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?