Tänkande


    Publicerat: 2009-06-13| 14:04:57

Var nyss till affären för att handla de nödvändigaste som behövdes hem. Då fick jag mig en funderare. Jag har ju varit inne på www.blondinbella.se & tävlat om att åka på chics 1.års jubileum. Och då får man ta med sig en vän. De är på Tisdag om man vinner. Inte för att jag tror att jag skulle vinna men OM. Hanna följer du med då?
Skulle vara jätte roligt att åka på en sån grej faktiskt. Bara fly vardagen för att vara mamma ensam en dag/kväll. Men de är bara mina drömmar. Funderar på när Kenth har barnen om jag ska ta min kryssning då. Bara vara borta ett tag rensa huvudet, vara på spa..Uscha vad skönt de låter. Men skulle sakna ihjäl mig efter barnen.
Har plocka ordning inne i sovrummet, skurat toaletten, gått med sopor, gett barnen lunch. Förberett middagen, och nu leker barnen så då passar ja på att blogga lite i min ensamhet. Rasmus ska få en film idag av sin pappa "BOLT" hoppas han kommer tycka om den. Tur dom har sin pappa som betalar ALLT dom vill ha... *påpeka bortskämd*
Lyssnar på Yohanna - is it true... Underbar röst... Man bara flyger in i texten känns de som..
Nej nu svamlar jag igen..

Men allvarligt Hanna OM jag vinner hakar du på?

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och Kenth flyttat isär?

2009-06-13 @ 20:41:16
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?