Torsdag den 25:e Juni


    Publicerat: 2009-06-25| 09:27:35

God morgon...

Uscha vad bortskämd jag har blivit nu igen, fick sova till halv nio idag igen. Och barnen har inte vaknat inatt heller, Så jätte skönt faktiskt. Idag blir de ringa samtal och fixa med de som ska göras. Mår inge vidare idag, svettas som en dåre och har ångest. Tur man slipper ut med massa folk idag =))
Igår skrev jag inge mera för vi var alldeleds slut här hemma. Rasmus stack hemmifrån på cykel till affären så Polisen kom med han & Emil har ramlat och slagit sig. Vi var till mamma som sagt en sväng, sen hem och jag & Rasmus somnade direkt. Emil sov redan när vi la oss i min säng.
Idag tror jag att de blir att fylla poolen till barnen för de är faktiskt varmt ute. Rasmus kompis har kommit hem idag och gissa om han var överlycklig över de. Han ska väl kanske få gå ut & leka med han sen. Tror dom kom hem inatt så ja vill inte släppa ut Rasmus för tidigt. Undrar vad man ska göra för lunch till barnen då?! Godast hade varit en sallad enligt mig när de är så varmt. Men dom behöver något mera... Kanske fil & flingor med en macka till eller varm korv med bröd. Jaja de får visa sig vad Rasmus vill ha. Ialla fall till middag ville han ha "tatis, pinnar & sås" Potatis & Fiskpinnar med spenat & remouladsås betyder de. Så de ska han självklart få.
Nej nu ska jag bädda sängen och plocka ordning här. Dra ut slangen så båda poolerna blir fyllda. Ska försöka lägga in kort sen.
Puss & Kram

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?