Tråk Söndag


    Publicerat: 2009-06-14| 14:42:35

Gud va tråkigt de är med Söndagar.. Speciellt när de regnar.

ska ialla fall försöka väcka barnen som sovit middag. Kanske klä på oss & gå till affären. Kanske man kan få lite inspiration till vad man ska göra som middag. Har inte en blekaste vad de skulle va gott med för mat. Är inte ens hungrig längre. Barnen åt middag igår, jag själv tyckte de såg äckligt ut så de sket jag i. Har slutat äta när de inte passar mig vilket inte är bra för mitt socker. Men vafan är så leds på allt, sen vill jag ju krympa magsäcken av mig själv. Jag har inte ens klätt mig än, bara strosat runt i nattlinnet. De är väl underbart att man kan göra de ibland. Nej ska försöka väcka "sur" Rasmus. Som alltid är lika sur när man väcker han. Sen blir de Emil där man ALLTID möts av ett leende. Dom är såå olika mina grabbar.. Nu väcka barn, sen ut i regnet...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ELLA SHAW

låter som en jobbig dag som du har vaknat till! själv tycker jag hatar jag när jag vaknar på fel sida av sängen. har så svårt ibland att ändra till det positiva humöret då om inget speciellt skall göra. men ja, hoppas att du får en bättre dag imorgon! söta bebisar du har =)

2009-06-15 @ 01:29:39
URL: http://ellashaw.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?