Vilka underbara killar jag har..


    Publicerat: 2009-06-24| 10:01:41

God morgon!!

Jag klev upp vid 9:30 då jag hörde att Emil satt och lekte som en bil. Gick på toa och bädda sängen. Sen gick jag in till dom vilket härligt leende jag fick av Emil. Han var så fruktansvärt glad / pigg / utvilad. Har inte sprungit upp med någon av barnen inatt. Och de tackar jag för, behövde verkligen få sova ut ialla fall en dag. Rasmus ligger fortfarande i sängen, han e nog lite mera som mig och skulle kunna sova flera timmar mera trots att de är morgon. Ringde mamma för en stund sedan och kollade ifall dom kanske kunde hämta skötbordet och oss.. =PP
En baktanke med allt. För idag vill vi till stranden jag och barnen. Rasmus behöver lite aktiviteter & Emil också för den delen. Bara smörja in dom med skyddsfaktor 50 och på med kläder.
I helgen blir de ialla fall Ockelbo, de har mamma lovat att hon ska ta med mig & barnen på. Kanske Rasmus kan få åka lite karusell & köpa någe där. Jag brukar alltid köpa remar & korv.. Hahha helt sjukt. Skulle vilja köpa t-shirt till barnen också sånna där fina som bara finns på marknader. Förra året på Cityfesten i Gävle fick dom "Min morfar e min bästis så de så".. Men dom är för små nu =/ Sånna vill jag ha igen. För morfar e verkligen deras bästis!! Mormor också för den delen. Ni ska se hur Emil lyser i ögonen när han ser sin mormor.. =))
Och så lite klagande då.. Jag har fruktansvärt ont i ryggen idag men ingen ångest ÄN! Den smyger sig väl på under dagen.
Just de jag glömde blogga igår för vi hade fullt upp. Rasmus var på sitt retar humör, så vi var ute hela dagen, njöt av glass i solen och bara hade de helt underbart..
Nej nu Ska jag klä på barnen och smörja in dom, skulle behöva vara en hel firma för att fixa de här *haha*.
Ha en bra dag i solen du också... .

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Hoppas ni får en underbar dag på stranden :) Massa kramar

2009-06-24 @ 10:24:35
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: mica

Hoppas ni får en toppen dag =)

kram

2009-06-24 @ 11:39:59
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas ni hade det bra o att ni idag med kommer ha en bra dag - kankse ses vi där kram

2009-06-25 @ 07:35:27
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?