Äntligen helg


    Publicerat: 2009-05-29| 07:51:02

Äntligen har helgen kommit igen...

Tänk vad veckorna / dagarna går fort när man har barn. Emil blir snart 1år. Vart fan är tiden?! Känns som jag bara flummat bort hela tiden. Alla social möten, alla träffar med polisen. Ja allt bara skit har gått åt. Jag har missat så mycket glädje med mina barn. Och jag hoppas ingen ska behöva gå igenom de jag har gått igenom.. Inte ens min värsta ovänn önskar jag detta.
Nu kryper Emil omkring och ropar mamma. Så himla söt han är. Idag blir en bråkar morgon ifall Rasmus ska på dagis. Han vill verkligen inte dit, de är så tråkigt när han känner de så. Men tyvärr lär han faktiskt och han behöver dagis. Fast de lutar åt att jag ska byta dagis på båda 2. Ett närmare hemmet, Rasmus orkar inte gå den biten som är till dagis. De kanske blir roligare ifalla de är närmare? Jag har ju funderat på detta ett tag nu. Eller de är mycket jag har funderat på och de får visa sig med tiden hur allt blir. Ska ialla fall kolla alla möjligheter innan jag bestämmer mig och rusar in i något för snabbt. Solen lyser så härligt så blir de inge dagis ska vi ha picknick ute på baksidan med filt, fika och sola lite.. =))
Nej nu ska vi se hur de blir. Ska diskutera lite med min son som äter frukost...
Bye Bye... ps ja fixa inte utan snus.. skiter i de. Har min snus kvar!!

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Ja, visst fan går tiden fort! Fattar inte, förr va de 24 timmar på ett dygn, de är de fan inte nu längre :)

Jag längtar till Lucas blir sådär stor å sitta å mysa med mamma :)

2009-05-29 @ 09:52:01
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?