Lägger ner


    Publicerat: 2009-05-29| 10:35:28

Vi la ner de där med bråkar morgon!!

Mamma ringe nu på förmiddagen och frågade om inte Rasmus kunde vara hemma idag, så vi la ner våran diskussion om dagis. Han får vara hemma med mig tills mamma kommer för att hämta han. Så här är de: Mamma har köpt en ny eller ny o ny en bättre begagnad bil. En chevrolet astro, en buss som hon, rasmus o offa ska åka i för att fika och bara glida runt i. Nu är den klar efter dom har fixa den. Så nu ska dom åka i den och sova i den tydligen.. =//
Så de får han ju göra. Han bara älskar att hitta på saker med mormor & offa.. hehe.. Och jag säger de fan mamma är gammal så hon lär ju passa på att vara med barnen innan de är för sent. Hon vill ofta ha barnen men ja säger NEJ.. Då blir hon lite putt på mig =))
Nu har jag dammsugit efter att mina troll fick tag i chips påsen som var överallt. Emil försökte krypa in med huvudet för att äta chipsen så. Kanske var enklare vad vet jag?! Rasmus är ute i lekparken på baksidan, emil vilar. Perfekt för lite städning. Förrästen så har jag glömt att berätta om att Kenth har köpt en bil till mig =))
Jag ska få den när mitt körkort är klar. De blev Saab 9-5:a 2,3 liters turbo 2001 tror ja de var. En kombi, svart med tonade rutor.. Ska knäppa kort på den.. Nu ropar rasmus på fika


Kommentarer
Postat av: Jossan *smultron*

Ja du kimmizzzz barn e väl föör härligt påhittiga ibland :-). Själv har jag 2-åriga barnbarnet Nathalia här sen i torsdags å t i morrn... Mycke bus e det i af.. kolla gärna MIN blogg : metrobloggen.se/mdflood kramar i massor!!!!

2009-05-30 @ 15:35:09
URL: http://www.metrobloggen.se/mdflood
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?