Mors dag!!


    Publicerat: 2009-05-31| 21:39:21

Glömde ju helt skriva om de ju!!

Vi firade morsdag hemma hos mamma med jordgubbstårt och kaffe. Vi barn hade kommit på att nu behöver mamma semester och så samlade vi ihop oss. Så över midsommar drar mamma till tallin och vi betalar kalaset.. Wehooo den ni!!
Själv fick man blommor, godis & pengar då förstås då Kenth inte kan komma på vad ja vill ha. Bilen fick jag ändå som en morot för körkortet så nu jävlar ska vi fixa de. =)))
Imorgon blir mitt första steg till körkortet. Ska ringa runt lite och se hur snabbt man kan få till de här...
Kenth bjuder mig på middag idag också.. =P
Jag fick välja helt och nu har jag velat ha kebab gratäng i flera dagar!! Så han är och köper de så jag kan mysa i soffan och glo på tv med mat.

Paris Hilton citat: " So long bitches " asg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya trafik skolan i sandviken är jätte bra!

2009-06-01 @ 09:48:25
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?