Nikotin


    Publicerat: 2009-05-28| 15:12:02

Hur fanken klarar folk av att sluta röka/ snusa?!!

De är för mig en gåta. Hade gjort bort mig med räkningarna så alla räkningar drogs idag när jag inte hade fått alla pengar men de täckte räkningarna. Så nu sitter man utan pengar till snus & har varit utan sen IMORSE. Fan snart klättrar jag på väggarna. Försöker ha saker i munnen men de går fan inte. JAG BEHÖVER SNUS NU!!!! FATTA!!!!
Mamma ringde nyss så ja får låna lite cash av henne tills ja får mina på måndag. Ska klä barnen för att åka dit & köpa snus! Just de äta innan osså. Kycklingen är precis klar...
Bye BYe

Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

ohh jag vet hur det är. själv är jag rökare så. men jag försöker sluta. går ej bra men försöka är ju bra. :D

2009-05-28 @ 17:18:24
URL: http://tantkim.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?