Vilken natt


    Publicerat: 2009-05-28| 08:47:49

Uscha vilken natt jag har haft...

Vaknade vid 03:15 av att Rasmus låg i sängen och sparkades som vanligt. Efter en halvtimmes sparkande gick Kenth in med han för att lägga han i sin säng igen. Väl där så var de tyst en halvtimme, sen väckte han Emil. Sagt och gjort hela huset var vaken 04:15. Jag klev upp för att göra välling till Emil då märker ja att de inte står rätt till, slutar med att jag får torka efter mig överallt. Då hade ja fått den röda damen som forsade och sen gick en böld på benet sönder så ja kunde knappt gå. Emil somnade efter en timme´s sjungande. Och jag somnade också, en minut innan 7 var barnen vaken igen. Jag försökte kliva upp, men de gick inte. Axeln spökar igen samt att de var dags för fors igen. Så de var bara att torka golven överallt och duscha av sig. Gillar verkligen inte idag. Rasmus får vara hemma från dagis då jag inte vågar gå dit ifall de skulle bli fors igen. Vad vi ska göra idag är en gåta?! Kanske måla lite och mysa med film, de är ganska dåligt väder ute.. Nu ska vi tydligen se filmen dennis enligt Rasmus..
Puss & Hej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?