Dagen idag..


    Publicerat: 2009-11-26| 21:38:57

Var & hämtade mina troll på dagis. Emil var lika glad som alltid. Rasmus var ledsen och ville inte alls vara en stor kille idag. Lina skjutsade mig så ja fick handla innan jag hämtade barnen. Sen åkte vi hem och gjorde spagetti & köttfärssås. Plockade ordning på disken och fixade matlådor. Dags för sängen för Emil, Rasmus spelade lite tv-spel. Dock somnade jag på soffan då ja inte sovit inatt. Sov ca 29 min för att vara EXAKT.. De räckte tydligen för den här gången. Emil vaknade nyss och han är lika ledsen idag. Vet inte alls vad de är för fel. Han är sååå ledsen men visar inget på att han har ont eller så. Kenth ligger med han i sängen nu för att byta av mig. Ser verkligen fram emot en till vaken natt =/ Men de är sånt man får ta när man har barn. Har tvätta 6 maskiner tvätt och tagit reda på de succesivt också. Imorrn blir de stor städning om kroppen tillåter de vill säga. Sitter och är fruktansvärt sugen på något men kan inte säga på VAD! Ska nog ta mig ett varmt bad och sätta på mig pyjamasen för att slappa i sängen framför en film...

Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?