En Ny dag...


    Publicerat: 2009-11-03| 21:26:46

Ännu en ny dag för denna vecka...

Kom hem efter mitt möte idag och möts av världens moln av målarfärgs lukt. Fy fan säger jag bara. De var som hela lägenheten var indränkt i limm, de stank någe fruktansvärt och mitt i allt ligger Hoffe och sover där. I den där imman utan att ens ha ett fönster öppet. Jag rusade in i vardagsrummet och öppnade samtliga fönster. Han fick till o med huvudvärk. Så jag ringde mamma för att kolla om Emil kunde vara där då han är väldigt känslig för de där. Rasmus har inga problem med de samt så får jag sova med han hos Lina eller Sandy om jag vill de. De enda målar fanstyget har gjort är att kludda runt hela dagen samt så lämnade han min lägenhet redan 14:20 hallåååå är inte de en arbetsdag till 16?! Jaja får se hur långt han hinner imorgon. Kommer redan 07:15 så ja hoppas han får upp tapeter i ett rum ialla fall. Han skulle försöka vara klar med övervåningen tills på fredag. Vilket Kenth skakade på huvudet åt. För de är ju fan bara de med tapeterna på väggen kvar liksom. Ja jag vet inte alls för ja e dålig på de där. Ser verkligen fram emot att få göra ordning i grabbarnas rum. Emil ska få sig en egen växa säng, hur nu de ska gå?! Men de ska fungera har jag gett mig tusan på. Rasmus klarade ju de och jag ska sätta upp grinden uppe så han inte trillar ner för trappen. Ser verkligen fram emot när allt är klar här och man kan andas ut. De blir runt Jul trodde dom.. =/
Nej nu ska jag försöka hitta på något att slänga iväg några minuter. Kanske diska eller ta en promenad...
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?