Vad var de jag sa!


    Publicerat: 2009-11-05| 08:14:48

God morgon!!

Har legat och vridit på mig mestadels av natten. Haft så förbaskat ont i armen där dom satte vaccin sprutan. Rasmus vaknade vid 23 tiden och var kok het. Han fick alvedon och sov vidare. Han har inge ont alls men de har jag fortfarande. Vaknade av målar kludden igen då som vanligt. Och med mitt graviditets humör så frågade jag han rätt ut om tapeterna i barnens rum. Han ska tydligen inte vara klar förrän MÅNDAG nu. Och han sa Fredag tidigare =(
Men barnens rum skulle han vara klar med imorgon senast fick ja till svar. Idag ska vi hämta hem Emil från mamma också. Som vi saknat hans små ord, hans steg, hans ja allt med han. Älskar mina barn mest i hela världen. Nu ska vi äta frukost sen ska vi bege oss till Gävle..
Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?