Fortfarande


    Publicerat: 2009-10-07| 03:00:07

God Nattens!!

Är fortfarande sjuk och hela familjen får lida för de. Hostar som en idiot varje kväll/natt. De fanns ingen tid till HC men ska fan ringa dit imorgon bitti igen. Nu har jag ledsnat på skiten totalt. Emil börjar bli sjuk han också tror jag =/
Har mest legat i soffan /sängen de dagar ja inte skrivit och jisses så ja saknar bloggen att ventilera mina tankar osv. Kanske blir lite glest med inlägg men ska försöka skriva nån rad ialla fall. Har mitt i allt tok tagit hål i läppen igen =) blev faktiskt jätte bra som ja hade förväntat mig. Imorgon ska ja försöka ta mig till sans att färga håret om ja orkar. Sitter uppe med en jätte trött bebis i famnen nu. Han mår nog inge bra och får stanna hemma från dagis imorgon.. Nej ska lägga mig i sängen nu och se om man får sova lite ialla fall...
Puss & Go Natt


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Lägger ut ett kort på den så får vi se :)

Krya på er förresten :)

2009-10-07 @ 08:43:28
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

Jag är inte säker(guldfisk minne du vet) men jag tror jag köpte den på Cubus. Men den kan även vara från Ellos. Köpte mycket kläder på dom ställena då.

Har tyvärr inte kvar den så jag kan inte kolla heller...

2009-10-07 @ 20:12:44
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?