Klart?


    Publicerat: 2009-10-15| 13:13:40

Nu är de nästan klart med golven bara uppe kvar som tydligen ska torka tills imorgon och då ska han lägga golv där. Så 3 dagar har de tagit med bara att lägga golv och fixat. Och jag tackar gud för de vänner man har som ställt upp med att flytta runt alla möbler i lägenheten till och från. Jag & Lina satt och snacka i natt & kom på att vi ville möblera om i vardagsrummet och snacka om bra de blev =))
Fast nu blev jag faktiskt ÄNNU sugnare på nya gardiner till vardagsrummet. Skulle bli helt underbart bara man hittar "rätt" gardiner. Satt på jotex hemsida och klickade vidare med gardiner de är så mycket jag vill ha. Köpte ju en lampa till köket häromdagen, en större med fot på IKEA. Nu funderar jag om jag inte ska ha en sådan i vardagsrummet också =/
Inte lätt med de här ja håller på med. Men jag tror att de blir bra när jag e klar med allt. Nej nu ska jag vara lite social med de som är här och fixa lite mera tror ja =))
Bye Bye for now


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?