Nya Gardiner


    Publicerat: 2009-10-17| 16:36:55

var i väg till Owe´s idag och fick med mig nya gardiner hem igen. Väldigt fina faktiskt, men kanske inte riktigt min smak. Jag har fått för mig att jag ska blanda in lite färg i min vardag. Har tidigare bara haft de klassiska svart/vit/beige. Men nu fick de faktiskt bli lite röda inslag i gardinerna. Har även köpt ett dusch draperi för en liten penning. Så nu kommer de bli svart/vit i badrummet med en väldigt färglik matta. Allt för att försöka bryta mitt mönster med bara svart. Nu var de mycket färg snack men men.
Sen åkte vi till dollar för att kolla på deras jul gardiner, vilka fina de finns alltså. Man vill redan göra jul. Sätta upp massa tomtar & ljus överallt. Ser verkligen fram emot när lussekatterna kommer. Känner nästan smaken i munnen redan *S*
Ska försöka ställa tillbaka min dator idag och bädda rent i våran säng. De finns hur mycket som helst att göra men de får ta sin lilla tid. Jag har varken bråttom eller ska med tåget. Kenth håller på att göra kebab gratäng nu och till de blir de grönsaker. Kanske ska göra chocklad pudding med grädde senare. Har varit sugen på de i flera dagar.. Nej nu ska jag ta tvätten och plocka disk. Just de skölja ur håret som ja har färgat kanske man ska göra också =))
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?