Nya tag


    Publicerat: 2009-10-27| 13:05:16

God middag!!

Har precis kommit hem från möte inne i Gävle. De gick faktiskt hur bra som helst. Trots att ja hade ångest så hela magen höll på att spricka sönder på mig. Men de löste sig till de bästa. Och jag tackar gudarna för att Lina skjutsade mig till dagis samt till resecentrum så jag kom i tid. Lina är verkligen en klippa och en underbar vän!! Älskar henne över allt & jag hoppas du tar åt dig av de. Sen var jag med mamma så nu har hon också köpt en ny bil =)))
Barnen kommer bli så förbannat glad för mamma ska hämta dom i den nästa vecka. Vilket betyder att jag får en ledig dag själv. Nej nu ska jag städa lite.. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att se att du uppdaterar lite här. Låter som en helt okey dag du haft :) hoppas att det blir bättre och bättre för dig. Vet ju inte vad som försigår med dig men jag önskar att jag kunde krama om dig hårt och jag hoppas du vet att jag vill finnas där för dig oavsett. Du är den bästa glöm inte det och jag är så stolt över dig. Världens bästa mamma och vän är va du är, en underbar människa. Puussss och kraaaamar Johanna

2009-10-27 @ 14:56:36
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?