Söndag


    Publicerat: 2009-10-18| 12:29:20

Denna helg slut också!!

Snacka om att helgerna går fort nu för tiden, snart är de Jul redan. Tyckte de nyss var sommar och skönt. Har försökt plocka och städa hela förmiddagen men de är inte så lätt när Emil inte alls vill vila. Då är de bara att fokusera på han. Jätte trött men total vägrar att sova. Man kan ju missa något som händer. De känns som att jag börjar bli sjuk igen också =/
Förstår inte folk som kan gå hem till andra trots att dom är sjuk liksom. Har dom inget vett innanför pannan att man definitivt inte går hem till en familj om man är krasslig?! Jaja får se hur de utvecklar sig. Ialla fall så på tisdag har man fullt upp, ska på möte efter möte sen är de vaccin emot svininfluensan första sprutan. Den andra ska man tydligen ta månaden efter. Och jag tänker faktiskt vaccinera mig oavsett vad alla andra säger. Skulle vilja göra så mycket i lägenheten också men de går inte när man har en idiot till karl som inte fattar någe utan bara ska tjaffsa om små saker. Måste börja prioritera hur JAG vill ha de och så ska de bli också. De slutar väl med att jag står med allt som vanligt själv. Fick han efter en del suckande att laga dammsugaren åt mig. Bara en sån sak liksom. Och JA jag gnäller på den ja lever med. Och ett förhållande är inte en dans på rosor. Den som försöker inbilla mig de har de förbannat dåligt kan ja lova.
Just de ska till mamma senare så Emil får klippa sig IGEN. Fotografen kommer ju på torsdag, vilket inte alls känns roligt. Rasmus har ett stort blå märke mitt emellan ögonen för någe han gjort på dagis. Och Emil ser ut som ett yrväder med sitt lockiga hår som växer värre än ogräs. De kommer bli fina kort ialla fall för de är ju mina kids... Nej ska man försöka städa vidare eller bara skita i allt?!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Elisabet

visst alltid kanske man inte tycker helt lika.. men en idiot är då INTE min karl..

Fast de e sällan vi tycker olika med.. men de händer så klart.. men inget ja hänger ut honom för..

2009-10-19 @ 07:01:54
Postat av: mica

hoppas du får en härlig vecka kramis gumms

2009-10-19 @ 09:58:35
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?