Städa


    Publicerat: 2009-10-30| 12:27:18

Idag började vi dagen med att städa och plocka typ överallt. Men tänker faktiskt ta en pause mitt i allt för att bege mig till IKEA. Lär köpa hem gardinstänger samt lite annat plock. Har precis skurat av nere och dammsugit överallt. Torkat golven & bytt gardiner där nere. Så ikväll hade ja tänkt försöka klura ut hur fanken man syr med den nya sy maskinen. För då ska jag klippa söder gardinerna samt fålla dom så är de bra sen. Kanske ska försöka mig på att laga byxor också. Lina kan ju de där så ja tror ja sätter henne vid en istället =P
Rasmus är lite seg och hängig idag. Emil har feber och har knappt sovit hemma hos mamma så ja hoppas han kommer hem snart min lilla fis. Ikväll blir de bara mysa och koppla av. Eller Kenth ska fixa lite små saker åt mig som att sätta upp lampor osv. Men de tar inte speciellt lång tid ialla fall. Nu kanske man ska försöka hinna duscha inann man ska iväg för att handla. Funderar vad man ska göra för mat?! De får ja tänka vidare på.
Tjigeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?