SUCK!!


    Publicerat: 2009-10-14| 18:35:34

Ja jag skulle ju faktiskt uppdatera bloggen men har varken tid eller ork till de. Dom håller på att fixa med min lägenhet & lägger golv. Blev precis klar med köket idag och jag är verkligen super nöjd trots att de är Kenth som valt golvet. Får se hur vardagsrummet blir imorgon, då ska dom även göra hallen uppe. Så de blir en tidig morgon för både mig och barnen. Förstår inte hur man orkar hålla på egentligen. Tappade all ork idag när de ser ut som ett helvete med saker ÖVERALLT. När fan ska ja få komma i ordning egentligen? Ska ringa ang tapeterna imorgon för de skulle inte förvåna mig om dom får för sig att komma nästa vecka. Då vi får främmande av Kenth´s foster föräldrar från Gotland. Lizze & kidsen kommer också =)
Då blir de fullt hus från Onsdag till Söndag. Jag vet en som ser fram emot att dom kommer. Rasmus kommer bli överlycklig av att Denniz kommer. Nej nu ska jag vara social med Lina, Sandy, Hoffe & Kenth. Vi ska hyra film senare och bara jäsa i soffan som vanligt... =))
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?