Surtant!!


    Publicerat: 2009-10-19| 10:20:44

Jag känner mig verkligen som en surtant idag och reagerar på de minsta lilla.. *hormoner AB* Åkte med barnen till dagis och tog upp de där med ritandet över hela Rasmus underliv. Tydligen ska JAG som mamma ta de. Fick sådant svar att jag blev så jävla förbannad och försöker få till hur VI som föräldrar ska få stopp på sånna här saker. För de jag fick till svar var att "Ja men vi har tagit bort pennorna och Barnen får inte leka doktorslekar längre".. VAD DÅ doktorslekar?! Jag har ALDRIG fått höra något om några doktors lekar OCH varför togs inte detta upp på föräldrar mötet vi hade förra veckan?! Jag blir så jävla förbannad så de finns inte ord alltså. Jag tycker att vi som föräldrar har rätt att veta om de försigår saker som inte är okej bland barn. Och att vi föräldrar också måste få en chans till att reagera och samarbeta med dagis fröknarna. Men de är väl bara min tanke som kommer upp. Har ialla fall ringt föreståndaren nu som jag ska ha en diskussion ang detta. För de får inte förekomma i min värld att man ska lämna sitt barn på en barnomsorg och sedan hämta barnet där de har förekommit "lekar" som inte barn ska leka. Visst allt kan hända och vi kanske inte kan vara där 100% men vet man ett problem lär man ju faktiskt ta itu med de också.
Nej nu ska jag ta mig en promenad för att sedan ha möte som vanligt...
Tjingeling

Ps: Tack Mica min underbara vän, önskar dig detsamma.. Elisabet jag skriver de jag vill i min blogg och behöver inte ha en sarkastisk kommentar ang detta. Jag står för de jag säger och skriver endast de JAG vill skriva!! Lägg ner dina påhopp hela tiden. Du är inte bättre än alla andra!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Påhopp?? jaja visst får du se de så men det var inte menat så... trist du känner så om din egen man.. ha en bra dag

2009-10-19 @ 11:00:55
Postat av: Elisabet

Nu blir ja lite irriterad.. ja har inte hoppat på dej..



Vaddå ja är inte bättre än andra??

VEM har påstått de???



Alla reagerar vi ju olika om saker..



Sätt lösen på bloggen om du inte tål kommentarer..



2009-10-19 @ 11:23:12
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?