Tack!


    Publicerat: 2009-10-09| 12:00:18

Tack Hanna för din kommentar!!

De är säkert flera som läst mitt inlägg men inte vågat eller vill lämna en kommentar. Må de så vara. Jag tvingar INGEN att skriva en kommentar eller tycka något om de jag skriver. Kan säga så här inte för att vara elak eller avundsjuk eller att du ska ta de på fel sätt Hanna. Men du har och är väldigt bortskämd liten tös. Har alltid varit och kommer alltid vara. Hon har haft de skit bra under sin uppväxt de vi/jag sett av den ialla fall. Hon var den där tuffa bruden i skolan i adidas/fila kläder som alltid hade pengar som alltid kunde gå på stan osv. De störde inte henne speciellt då vad jag vet att jag inte hade pengar eller utseende. Huvudsaken man var ärlig och inte snackade skit för då blev hon tokig. Så för mig stärkte de mig verkligen med hennes kommentar de kan jag säga er. Och jag har faktiskt ett jobb, är anställd på 75% och jobbar de andra 25% som personligassistent. MEN har inte jobbat sedan jag blev fri från mitt drog/alkoholmissbruk. Jobbade innan jag fick Rasmus & då jobbade jag 24/7. Träffade typ bara Kenth i dörren, sov på jobbet och hade inget liv. Vilket fick mig att inse att jag var tvungen att ta hand om mig själv. Nu har jag varit sjukskriven sedan 2005 och kommer vara de fram tills de att jag mår bättre samt får den hjälp jag behöver. Träffar min kurator 2 gånger i månaden just nu då jag har en massa andra möten som jag måste gå på varje månad också. Så tro för fasen inte att jag sitter hemma och får socialbidrag och lever på staten. Eftersom jag inte är sjukskriven på 100% så går jag självklart ut och jobbar om de krisar sig på jobbet. Och sen har vi faktiskt råd att jag förlorar 2000:-/månad av att gå hemma. Tyvärr är de så men jag försöker jobba och hälsar ofta på jobbet för att visa att jag lever och att dom kan ringa mig om de krisar sig. Så vad ni tror ni vet om mig eller min familj de kanske inte ens stämmer. Vill ni veta saker om mitt liv så fråga mig. Jag döljer faktiskt inget för den som frågar. Nu låter de som att jag försöker försvara mig genom bloggen men så är inte fallet. Jag vill bara inte att DU ska snacka en massa skit bakom min rygg istället för att fråga mig rätt ut hur de ligger till.
Är hemma med sjuka barn idag, har sprungit uppe hela natten med båda barnen samt har ja feber och hosta till tusen själv. Hoppas verkligen Kenth får sluta när han ska idag så jag kan få vila lite mot kvällen. Emil ligger i sängen och jag har tagit reda på tvätten och ska fortsätta plocka medans jag står på benen. Men nu ska jag mysa med Rasmus, kanske se en film och bädda ner oss i soffan..
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha fan hur du beskriver mig.

Helt seriöst så hade inte mamma mycket pengar så jag fick fan aldrig nåt men sen träffa hon peter som jobbar på korsnäs å sen den dagen fick jag de mesta jag pekade på.

HAr du glömt hur mycket jag snattade i 7:an å 8:an? Tror jag torska 5 ggr hahaha

Klart jag va på stan jämt, jag snatta ju en massa, inte fan hade jag pengar å köpa nåt inte :)

Eftersom mamma inte hade mycket pengar när jag va liten så har jag ändå lärt mig värdet av pengar. Jag tiggde aldrig leksaker å så för mamma förklara att vi inte hade nå pengar.

Bortskämd är jag fortfarande men jag vill hellre betala själv än att dom ska betala åt mig, gillar inte de nu när jag är vuxen. Annat va de när man va snoris å blev galen om jag inte fick nåt jag ville ha :D

Lucas kommer aldrig bli en bortskämd snoris, han ska vara tacksam för allt han få annars kommer hans mamma bli galen :D

2009-10-09 @ 21:02:05
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

Där vi va? Du å jag va ju jämt i biologirummet för kvarsittning hahahhahaha

2009-10-09 @ 22:41:46
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?