Hunnit mycket


    Publicerat: 2009-09-19| 20:38:59

Vad skönt de känns att ha hunnit en hel del trots att jag är hemma ensam som vanligt. Känns inge vidare. Kenth har inte haft barnen en enda helg på 4 helger nu, eller jo han hade faktiskt dom förra fredagen från 21-01:30 då jag var på krogen. Sen har jag barnen 24/7. Orkar inte ens bli förbannad längre. Imorgon har vi varit gifta 1år sedan vi gifte om oss och han spenderar väl dagen med att sova eftersom han kommer vid 4-5 inatt. Sen ska han åka och fiska. Själv ska jag ta mig in till mamma för att ta Emil till barnläkaren imorgon då han fått utslag på oönskade stället. Mår så jävla dåligt när mina killar mår dåligt. Och deras pappa förstår inte att dom behöver han =/
Har lega och myst med Rasmus nu för han vaknade till medans ja plockade här uppe. Han sa "mamma de blir bra jag älskar dej". *Gråter*
Mina barn e fan mitt allt.. Skulle dö för dom direkt utan att blinka.
Nej nu ska jag sluta vara sentimental och låta hormonerna spela mig spratt. Ska snart se tv, den där nya serien på 3:an. Sen blir de väl sängen och se film eller någe. Får jag barnvakt så går jag ut på krogen. Fast ja söker inte heller, har frågat brorsan bara men han visste inte. Nej ska man städa ordning lite mera i Emil´s rum tills han kommer hem go fisen. Rasmus rum får jag ta imorgon kväll inann han ska sova. Ska skura av köket som jag gör varje dag. Sen blir de tv...
Bye Bye


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?