Kväller


    Publicerat: 2009-09-14| 19:17:07

Man hinner endast blogga kvällstid eftersom att barnen är viktigare än datorn. Har ialla fall varit till läkaren och de var bra nyheter jag fick. Mitt hba1c låg tidigare på 5,6 men nu är de på 4,7 & de var godkänt. På bara en månad har ja kämpat med detta. Sen har jag gått ner 9 kg sedan inskrivningen på diabetesmottagningen. Så jävla underbart faktiskt. De enda jag gör är att promenera samt dragit ner på alla onyttiga saker. Känns helt underbart att gå ner utan att behöva göra något. Får lämna prover varje vecka nu så dom ser att min minskning inte påverkar bebisen. Men allt såg bra ut och jag lär ta mera järn tabletter. Med andra ord var de inte så farligt att gå till läkaren idag.
Har gjort middag till trollen, dom fick fiskpinnar, potatis & remouladsås. Själv blir de Wiener Snitchel & bön groddar för min del. Bara älskar de! Kenth ska väl äta potatis & bea till men de avstår jag ifrån. Väntar på att han ska komma hem så jag får bege mig till affären för att handla hem mjölk,snus & böngroddarna. Har redan gjort ordning ättiks vattnet som groddarna ska ner i. Ska passa på att hänga en maskin tvätt innan de blir för sent också. Är ganska trött idag så de blir nog soffan tidigt om jag själv får bestämma..
Skriver kanske en rad senare om de händer någe mera.. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mica ♥

hur lagar du till böngroddarna ? kramis gumms

2009-09-14 @ 21:42:40
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?