Läkare, Ångest...osv..


    Publicerat: 2009-09-14| 12:21:48

Vaknade som vanligt med världens ångest..

Och idag skulle jag faktiskt ha de också tycker jag. Stängde av väckarklockan åtskilliga gånger vilket resulterade i att vi försov oss. Grabbarna brydde sig inge speciellt över de för dom sov också =))
Ialla fall så fick vi en lugn och ro morgon, gjorde frukost och klädde oss. Gick sen till bussen & Rasmus ville inte alls gå på dagis idag. Men de blir ju bättre bara han är där. Själv har jag suttit i möten hela dagen typ. Ska strax iväg till diabetes läkaren också. Bara de ger mig en rysning i kroppen. Vill inte alls egentligen jag hatar verkligen att gå när de gäller sånt där. Bara att inse att jag kommer få leva med diabetes hädanefter. Mitt eget fel...
Får se vad dom säger där ialla fall. Sen ringde ja syrran nyss så dom kanske kommer för att äta middag med oss idag om vi har tur. Uscha vad jag skulle vilja hinna göra en massa saker men hinner fan inte göra ett skit känns de som. Ska försöka städa av lite mera ikväll. Har ialla fall fått undan de mesta av tvätten och bara de känns ju helt underbart.
Nej nu ska jag göra mig klar för att bege mig till sjukhuset...
Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag trots allt kramis gumms

2009-09-14 @ 13:37:53
Postat av: mica♥

Opps fick se när ja tröck på skicka att mitt namn försvunnit hahah va bara mäj som önska en bra da trots allt =)=)

2009-09-14 @ 13:42:02
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?