Ledsnat?!


    Publicerat: 2009-09-18| 14:04:58

Uscha vad ja har ledsnat på den mesta just idag. Skulle behöva städa, skulle behöva plocka, skulle behöva så mycket att de inte finns tid för något. Den 20:e har vi varit gifta i 1 år igen.. Börjar bli riktigt gammal känns de som. De är planerat att vi ska ut och äta men vet inte om jag känner för de. Film & mat i sängen vore perfekt. Men samtidigt vill jag faktiskt gå ut och göra något. Vi får se hur de blir med allt. Jag ska ialla fall försöka städa lite här hemma för de här funkar fan inte. Har försummat bloggen också för jag verkligen hatar denna bärbara skit som ja sitter vid nu. MIN ska kopplas i IDAG om de är så de sista jag gör. Jag är ialla fall i v20 nu och ska på mitt första riktiga UL den 30:e september. Har skjutit på de ganska länge eftersom ja e sååååå sugen på att veta könet. Men som jag sagt till alla så är jag 100% säker på att de är en kille till =)))
Nej nu lär jag faktiskt börja om jag ska hinna något inann denna dag är slut... Tjingeling

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?