MIN... min... min


    Publicerat: 2009-09-19| 10:52:35

Nu är min dator inkopplad och jisses så konstigt de var att skriva med detta tangentbord nunär man haft Kenth´s laptop ett tag. Men ialla fall så slog ja nyss på MIN musik som ligger i min dator. Emil bara diggar med sin mamma. Han  älskar verkligen musik den lille mannen. Har rensat kläder och plockat hela förmiddagen. Jag vill att dom ska bli klar med rusten nu så jag får bo som normala människor i sina lägenheter. Uscha de känns bara skit att bo så här faktiskt. Men de får lösa sig med tiden. Idag blir de bara en slappar dag för mig, ska plocka och fixa hela dagen. Men ut en sväng ska vi till lekparken. Förstå hur underbart de är jag har en helt ny son sedan vi flyttade hit, han är ALLTID glad och leker fint med de andra barnen. På förra stället så mobbade dom ju ut MITT barn. Nu skiner han som solen när han kommer hem och ALLA barn leker tillsammans oavsett ålder/kön/hudfärg. Helt perfekt ställe att bo på när man har barn... Nej nu ska jag bråka med Rasmus som ska få ha blöja på sig igen för han bajsar på sig hela tiden!!
*SUCK*


Kommentarer
Postat av: Mica♥

hoppas ni får en helt underbar da kramis gumms

2009-09-19 @ 12:44:52
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?