Mycket gjort


    Publicerat: 2009-09-28| 19:00:39

Nu har jag fått mycket gjort idag trots att ja inte alls kände för de.
Har burit ner massa kartonger och skit ner i förrådet. Sen har ja varit med 2 säckar med sopor. Plockat och donat hela dagen. Sen har ja tagit reda på tvätten också. Finns hur mycket som helst att göra men ja lär faktiskt ta en del i taget. Var till läkaren idag och han förstog mig och jag vill ALDRIG mera gå till en annan läkare utan jag ska ha denna. Då slipper jag tjaffs och strul. Nu ser jag bara fram emot onsdag då ja får se min bebis. Önskar att Rasmus & Emil förstog och jag kunde ha dom med mej =/ Ska visa dom bilderna på bebisen och försöka förklara ialla fall. Rasmus förstår ju att de är en bebis och frågar mig varje dag om inte bebisen är hungrig...hehe.. sötnos..
Tandis gick bra idag de också 1710:- fattigare blev man på de men nu har jag mindre ont och de kommer gå över snart. Imorgon funderar jag på att städa badrummen grundligt alltså på knä med rotborste. Jag verkligen hatar att ha de så här stökigt som vi lever just nu. Men nästa vecka kommer dom och ska byta golv överallt i lägenheten och sen om 3 veckor kommer dom för att tapetsera överallt. Så nu börjar de hända grejer och vi kommer få de så fint innan jul överallt de har dom lovat =))
Nu ska jag fortsätta plocka vidare i lägenheten i den mån jag orkar...
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?