Ny dag nya möjligheter


    Publicerat: 2009-09-29| 13:40:52

Denna rubrik är alltid svår att skriva tycker jag för vad ska man egentligen skriva? Ska man skriva vad texten kommer innehålla så har man ju avslöjat sig lite. Ja jag vet inte vad de ska vara bra för egentligen. Fruktansvärt trött är jag efter alla möten och samtal som jag har haft idag. De finns liksom ingen energi över till annat så länge de är så här.
Ska bli så skönt när dom kommer för att byta golven, tapetsera, byta köksluckorna & måla om överallt. Allt kommer bli så fräscht bara dom sätter igång. Jag har väl inte så stora planer mer än att jag vill ha de klar innan 1:a December. För sen är de kalas för Rasmus.. hehe.. Och julen på de. Längtar verkligen till julen nu, alla ljus, fint i alla fönster, dofterna och bara de där lilla extra bakandet. Jag vill ha JUL NU!!
Idag ska vi hinna med en massa saker, barnen ska hämtas från dagis, vi ska möjligtvis till Gävle en vända, sen skulle jag behöva köpa lite varmare ute byxor åt Emil. De finns nog hur mycket som helst att göra. Ska ialla fall försöka tvätta undan all tvätt...
Nu kom Sandy så jag ska vara lite social med henne!!
tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: mica

ja du vips säjer de så ä de jul =)

2009-09-29 @ 20:02:01
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?