Roligt värre


    Publicerat: 2009-09-20| 05:19:45

Här sitter man helt vaken och klockan är 05:15....

Kenth var ju chaufför till en kompis åt mig som skulle på krogen i Stockholm. Så Kenth satt där och väntade till 04:30 och fick inte tag i han. Började åka hemmåt vilket jag var skit förbannad så jag skickade sms då fick vi tag i han minsann... Har ledsna totalt nu alltså. Vi ska med Emil till akuten om några timmar & Kenth har inte sovit någon. Jaja bara att gilla läget alltså. Som sagt vilken fin bröllopsdag... Än är den inte över men ser den framför mig =/
Börjar tydligen bli förkyld också snorar som en toka, får se vad de blir av de. Just nu skulle jag bara vilja somna om men de går inte. Ska lägga mig på soffan & glo på burken. Ångest har man också =((
Natti Natt på er...


Kommentarer
Postat av: Elisabet

VARFÖR i hela friden skjusar han en kompis till dej till sthlm på er bröllopsdag för???



ÖÖHHH??



SÄTT LITE GRÄNSER!!!

Åå va tänker han med??



HUA

2009-09-20 @ 08:57:14
Postat av: ★Hanna★

Fy fan! Jag hade blivit galen!

Hoppas dagen blir bättre ändå. Grattis förresten :)

Va ska han till akuten för då? :/

2009-09-20 @ 09:30:50
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Mica♥

angående din ångest ja har forskat lite i shaktimattan du vet den där spikmattan kom till en sida där folk som köpt å använt den fick lämna kommentarer å de va flera stycken som skrev att deras ångest hade blitt mycket bättre å en del hade ingen ångest alls längre jag har beställt den nu för ja har rls , svårt å sova å daglig huvudvärk ständigt ont i ryggen den ska visst va bra mot allt detta har även folk jag känner som bara haft gott å säja om den kanske nåt för dig åxå ? kramis gumms å hoppas ni får en fin bröllops dag =)

2009-09-20 @ 12:01:06
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?