Sunshine!!


    Publicerat: 2009-09-01| 08:09:26

Jag har alltid skrytit med att Emil alltid vaknar som en solstråle. Vilket han gjort i 14 månader, så helt plötsligt idag har han verkligen vaknat på fel sida av sängen. Han vill ingenting. Inte lätt att veta vad han vill heller. Har haft han i knä 2 min sen vill han ner lika fort. Kanske tänderna som spökar fortfarande. Rasmus däremot har världens morgon humör men vaknar glad och klär sig direkt när jag säger till han.
Idag är de första dagen som jag ska jobba också. Är faktiskt nervös och har ont i magen. Vet inte om de är bebisen eller om de är för att ja ska jobba. Har ialla fall inte spytt ÄN! Har förrästen börjat få bebis mage också. Vaknde igår och undrade vad som hade hänt, jag var alldeleds svälld liksom. Nej nu ska vi ta bussen till dagis, sen hinner ja precis hem för att plocka lite mera innan jag ska iväg till jobbet. Funderar vad vi ska göra för roligt idag. Kenth skulle hämta barnen åt mig så jag slapp stressa direkt efter jobbet..
Puss & Kram beger mig till bussen nu..


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Lycka till idag då :)

2009-09-01 @ 09:09:34
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: mica♥

Lycka te på jobbe gumms kramis

2009-09-01 @ 13:41:44
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?