Tisdag


    Publicerat: 2009-09-08| 12:46:55

Vaknade ganska sent av panik imorse. Jag hade snoza på väckarklockan. Sprang upp i all hast och klädde barnen. Gick ner och gjorde frukost till dom. Sen var de bara att springa till bussen. Vi hann ialla fall till bussen och barnen kom till dagis. Hem för att ringa lite samtal för att sedan göra lite nytta. Lämnade prover innan jag åkte hem också, hatar verkligen att behöva lämna prover. Sitter och väntar på att Kenth ska sluta jobbet så vi kan åka till banken och fixa med mitt minuten kort. Sen hämta barnen, hem göra middag som blir köttfärslimpa,potatis,gräddsås & kokta grönsaker. Efter middagen ska jag försöka få Rasmus att klippa håret sen blir de bada för grabbarna grus. Uscha så trött jag är nu av allt som ska göras. Man hinner inte så mycket när man jobbar och ska fixa allt hemma och få de att funka.. =/
Nej nu ska jag hoppa in i duschen för att känna mig lite fräschare innan ja åker till banken. Skulle bara vilja krypa ner i soffan och bara var...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ♥mica ♥

jobbit när de blir så där på möran de gör oftast att hela dagen blir knas men hoppas du får en härlig kväll kramis gumms

2009-09-08 @ 16:32:46
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?