Trött som en gnu


    Publicerat: 2009-09-29| 22:07:20

Jag är så fruktansvärt trött nu så de finns inte ord alltså. Har rivit lite i badrummet och fixat där inne. Rensat avloppet där inne men de verkade fan inte hjälpa många knop de eller. Så jag får väl ringa Sandvikenhus om de imorgon. Har lagt i tvätt i maskinen igen och de ska hängas innan de blir kväller för min del. Ska plocka ordning kläder till barnen imorgon också då Kenth ska lämna dom för sen ska vi på UL för att se. Är faktiskt jätte nyfiken men har haft världens mardrömmar om att dom ska se en död bebis. Jag känner för många som behövt gå igenom detta att de blivit en vardag och jag lider verkligen med dom som förlorat sitt barn..
Men ska försöka att inte tänka på de så mycket för då mår man bara dåligt. Jag uppdaterar imorgon när jag varit på UL och gjort de jag ska göra...
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?