Vilken kväll


    Publicerat: 2009-09-12| 11:43:31

Vilken kväll de blev igår alltså...

Sandy frågade om inte jag ville följa med henne & Jossan ut på krogen (8-ball) här i Sandviken. Vilket jag gjorde efter att jag velat i 2 timmar. Vi kom inte ner på krogen förrän vid 00 tiden. Fullt ös där inne och utanför för den delen. Slutade med att vi började promenera hem vid 01. Var inte hemma förrän 01:30, ni vet fulla människor går inte så fort. Jag var NYKTER självklart. Men ville inte riktigt vakna imorse när Emil vaknade. Klockan var väl 07:30, gjorde en flaska välling till han för han ropa "nenne" sen somnade han om. Vi sov till 10 ca, sen va de bara att kliva upp, byta blöja på grabbarna grus som hade skitit ner sig båda två. Inte precis vad man vill vakna till men de är bara att ta de som mamma. Har världen skalle bank trots att jag inte drack en droppe på krogen alltså. Ska nog inte ut på krogen mera känns de som..haha.. "Som man bäddar får man ligga".
Har ialla fall städa Rasmus rum, plocka disk, städa av köket, tvätta och vikt tvätt. Funderar på vad jag ska riva i nu. Poppar hårdrock för att försöka vakna till liv. Kanske ska man äta lite själv också?! Undrar vad som händer under dagen då?! Sandy kommer GARANTERAT inte vakna förrän ikväll sent..haha.. Ska ut med Emil till gungorna när han vaknar igen för han blev så mätt och började snutta så han fick lägga sig en stund.
Nej göra nytta ska jag inte sitta här och tråka ut er med mitt..

Good Bye


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?