Blogg pause...


    Publicerat: 2010-04-12| 23:39:10

Som sagt så har jag faktiskt mina blogg pauser när jag vill och hur länge jag vill för de är MIN blogg ...hehehe
Ialla fall så har jag inte tid att blogga för när barnen lagt sig så har jag gått och blivit en träningsnarkoman. Jag tränar varje dag minst 1 timme helst 2.. Känns så skönt när man kommer hem och känner att de tagit =) Har ju mina goa vänner med mig som peppar mig också, men jag ska fixa de själv också.
Imorgon blir man 1 år äldre också =( Inge vidare att nr 30 närmar sig. Hoppas på en bra dag med trevligt sällskap INGA PRESENTER! Jag är för stor!!!
Ska till farbror doktorn imorgon också de tänker jag inte skriva mera om just nu för de får mig att må dåligt. Ska nog lägga mig nu och uppdatera en annan dag. Barnen ska på dagis imorgon så vi får inte sova till 9 som vi brukar. Ronja & Emil kommer bli skit sur för att jag ska väcka dom =/
Ska fixa en massa innan allt folk kommer också, städade av här hemma idag så man slipper skämmas =) Kanske några nya byxor får följa med mig hem imorgon ... Nej sova var de eller jag ska se tv ialla fall i min underbart sköna säng och hoppas Ronja vaknar nu så vi sover samtidigt =) Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?