Första träningspasset avklarat


    Publicerat: 2010-04-05| 18:45:35

Snacka om skönt att bara dra iväg och träna ett pass alltså.. Drog med mig Sandy & Angelica på ett pass. Hade roligt åt varandra medans man såg hur skinnet hoppade på varandra. Vi provade vibrationsträning. Sen gick vi på löpbandet och lite vikter tog jag också. Hem för att lägga kottarna mina. Och nu hägrar duschen för mig, sen slappa på soffan och se film som vi hyrde igår. DE har snöat hela dagen så vi har haft skit tråkigt här hemma idag. Men hoppas på ett bättre väder imorgon så vi får komma ut i luften lite =)
Ska ringa lite viktiga samtal imorgon också så vi får se hur de går med de. Annars har de väl inte hänt så mycket mera hos oss...

"Rasmus har spillt ut mjölk,vatten,juice etc över bordet de senaste dagarna. Vilket resulterade i denna kommentar av en ledsen Rasmus med tårarna i ögonen. " Mamma händer de en olycka en gång till lär vi sälja bordet! "

Så jag hoppas verkligen att de inte händer en olycka för jag vill gärna ha kvar mitt köksbord =) Nej duschen var de.. Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?