Kluven


    Publicerat: 2010-04-08| 14:36:56

Känner mig fruktansvärt kluven idag!!

Har suttit uppe hela natten med tankar som snurrat runt i huvudet. Dom tar aldrig slut. Gör jag rätt gör jag fel? Vilka sårar jag? Önskar jag visste svaren. Idag eller rättare sagt om en halvtimme ska jag vara på psyk, men jag vill inte ens gå dit. Bara skita i allt, träna ihjäl mig!! Bara försvinna för ett tag för att hämta andan. Mina barn gör så att dagen fungerar men hur länge till? Hur länge ska jag orka bära de här inom mig. Tack du där ute som orkar lyssna på mig och finns där när jag verkligen behöver de. En sån liten kommentar på facebook kan förgylla hela min vardag. Jag orkar faktiskt inte de här mera!! Nu får de vara bra med allt. Spelar musik så ingen ska höra mina tårar som faller ner för kinderna. Min mamma är bäst i hela världen som tagit lilla Emil så jag får vara ledsen, så jag får fundera. Han tar åt sig allt tyvärr. Så jag laddar batterierna tills han kommer hem. Jag skyndar nog till psyk för att säga att de inte funkar idag utan att vi får ta de en annan dag. Varför ska allt vara så jävla svårt?!!!
Nu skiter jag i de här !!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?