Skit också på ren svenska!!


    Publicerat: 2010-04-10| 10:31:11

God morgon!!

Jag var så laddad för att klippa ner buskarna och göra de fint överallt så visar de sig att saxen inte fungerar!! Skit också =( blir så arg när jag verkligen ville göra de fint så går de inte alls bara för de. Skulle bara vilja dra täcket över huvudet och somna om. Den som ändå fick sova. Barnen har en pappa men han kliver inte upp med dom och får jag sova när han ger dom frukost får jag skit för de sen. Så hur jag än gör är de lika bra att kliva upp igen. Emil ligger för att vila lite & Ronja ligger i vagnen. Ska nog gå ut och kratta lite på framsidan medans de är lugnt här hemma. Rasmus sköter ju sig själv mestadels. Nu har han spelförbud, då han kastar sönder skivorna till spelen & är inte på något vidare humör. Nej göra lite nytta var de jag skulle göra faktiskt. Ska leta en ny lägenhet också =) Får se vart man hamnar!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?