Svar!!


    Publicerat: 2010-04-29| 12:53:12

Nu ska ni få lite svar som kommenterat. Vissa har jag inte godkänt och vissa har jag. Tack Sanna för ditt stöd och att jag får prata ut med dig om allt. Du är guld värd. Lina du är också en klippa som alltid har ställt upp på mig och barnen.
Stefan : Om du nu är den jag tror du är så vet du inte ett jävla skit!! Visst jag förtjänar väl det här eftersom jag är en sån jävla apa enligt er. Men då får de vara så. Du kanske tillåter sådanna här saker men de gör inte jag och inte mina sanna vänner heller. Du har rätt att ha din åsikt och dina kommentarer därav jag publicerade den.



De jag kan berätta är att jag velat lämna K sedan jag var gravid med Ronja för de blev för mycket, vi har försökt lappa ihop något som inte gått pga omgivningen/mitt missöde med förlossnings psykos. Vi har inte gått ifrån varandra än. Så vifta inte med flaggan förrän de står att de är slut! Det som hänt är tragiskt och de var inte så långt de skulle behöva gå. Är ni så fruktansvärt nyfikna så kan ni ju ringa och fråga mig om vad som hänt. Sen om jag berättar eller inte de är en annan sak. Jag har ialla fall insett vilka som är mina vänner och vilka som endast vill förstöra eller få mig att må sämre. Jag hoppas bara att inte de här kaoset drabbar barnen utan att de löser sig med tiden. Vi har trots allt 3 barn tillsammans och de är en massa frågor och några svar. Men jag anser inte att jag behöver skriva om de här. Jag har min blogg för att ventilera mig själv och mina tankar när jag mår som sämst. Sen finns de ju folk *harkel* som bara är nyfikna och inte kan vara mogen nog att ta en diskussion! Men de får stå för dom.
Jag är oerhört tacksam för mina vänner som ställt upp nu och verkligen funnits där. Älskar er för dom ni är.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?