Uppdatering


    Publicerat: 2010-04-05| 11:16:01

God morgon!! 

Jag har INTE sovit till nu men de är ju morgon på någe vis ialla fall nu när de är lång ledigt kan man ha lite sovmorgon. Ja jag blev inte blond utan de blev en lättare brun färg, trivs jätte bra i den faktiskt. Sen har man ju börjat motionera varje dag. Så skönt att ha någon/några att gå en promenad med varje dag. Ja vad har hänt mera sen sist då? Jo jag har faktiskt druckit lite vin med Angelica och bara snacka en massa skit, lärt känna varandra bättre så att säga. Igår när vi gick en promenad (jag, angelica & Sandy) så tog vi svängen förbi 8:an tog oss en cider där faktiskt =)
Tok kärringar är vi allihopa =)
Efter de så gick jag hem för att kolla läget hade tänkt gå ut med Sandy men Ronja var inge vidare i magen och då vill jag inte lämna henne med Kenth själv. Ja jag vet hönsmamma men jag måste få vara de jag också =p
Idag funderar jag på att bege mig till JYSK på en promenad för att köpa en vaxduk som man kan tvätta. Har ledsnat på att skrubba bordet hela tiden och de blir ju inte bättre av att Ronja snart ska sitta med oss & kladda också =) Snart är hon 2 månader tiden går så himla snabbt. Hon verkligen älskar sin babysitter, somnar mest i den =) Nej nu är damen hungrig igen så jag ska ta henne. Ska försöka lägga in lite kort här sen =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?