Vart är Jag ?


    Publicerat: 2010-04-28| 14:17:45

Fortsätter med dessa tårar...
Vet snart inte vart jag ska ta vägen. Tiden när barnen är på dagis spenderas av tårar och åter tårar. Vad har jag gjort för fel? Är jag en sån värdelös mamma?! Vad gör jag här? Tankar som inte borde finnas finns.. Snälla hjälp mig !! Jag orkar inte mera. Mina barn är mitt allt vill inte såra dom, vill inte de här. En jobbig tid, jag vet. Men när kan jag vara ledsen? När får jag visa mina känslor? Jag orkar inte de här.. För varje timme som går funderar jag hur jag ska kunna försvinna, mina barn då? Vem tar dom ? Allt är så fruktansvärt jobbigt och JAG har INTE valt detta. Jag har inte gjort annat än varit snäll. ALLT ÄR MITT FEL!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

INGET ÄR DITT FEL !!! ring om det är nått !!!

2010-04-28 @ 22:03:25
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?