Vart är tiden?!


    Publicerat: 2010-04-19| 11:22:43

Den fråga vi mammor alltid ställer är vart har tiden tagit vägen. De är bara vi som blir äldre känns de som. Upptäckte en rolig sak igår, Ronja föddes ju med en tand. Tyckte jag såg mera i munnen igår så jag mutade med en potatis (skämt) att jag skulle få kolla, hon öppnade munnen och när jag undersökt hela munnen hittade jag 7 tänder .. Ja de var en del där inne, jag som undrat varför hon varit lite kinkig som aldrig är de annars. Nu tror jag att jag hittat svaret. Emil fick feber igår igen, livrädd sedan feberkramperna så var jag vaken mestadels av natten. Livrädd att min bebis ska få de där igen. Men han sov bra och vaknade utan feber. Kenth tog barnen så jag fick sova till 10 då Ronja ville ha mat igen =) Skönt vare ialla fall, han hade gett barnen mat, bädda rent i Emil´s säng och starta tvätten och torken. Hur funkar de då?!
Nu på morgonen har jag rensa Ronjas kläder, hon har INGA hello kitty kläder kvar i sin storlek. De blev en hel kartong med kläder som hon inte kan använda längre =( Min bebis börjar bli stora tjejen. Växer så de knakar, de gör de andra också så de är dags för en ny garderob till dom också =) Rasmus vill ha nya Jeans så de ska vi fixa till han, han fick en skit snygg skinn jacka när han fyllde den ska han börja använda till Jeansen har han sagt. De är bra att han säger vad han vill ha tycker jag slipper jag bestämma åt han. Nu ska jag fortsätta sortera tvätten, vika in den och tvätta vidare. Sen blir de en promenad och fortsätta med allt som ska göras som vanligt.


"De fanns en tid då jag var allt, de fanns en tid då vi övervann allt, de fanns en tid för oss. Nu är den tiden över och jag hoppas du fått ut lika mycket glädje & tårar som jag"....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?