Att de ska vara så svårt...


    Publicerat: 2010-08-10| 08:01:48

God morgon!!

Att de ska vara så jävla svårt att få en lägenhet i Gävle alltså. De jag sitter och betalar nu för en 4:a får jag en 6 rum och kök om inte mera inne i Gävle. Jag har ledsnat på att alla mina pengar går till hyra och sen är dom slut liksom. Är så jävla trött på "vissa" människor också. Jag fattar inte att man får bete sig hur fan man vill nu för tiden. Men jag kanske ska börja behandla folk som skit jag också. Då menar jag att dom inte ens är vatten värd. Tröttsamt, kanske att jag är så negativ bara för att jag ska sluta snusa men då må de vara så för de är bara sanningen som kommer fram. Ska försöka ringa sociala nu på morgonen också & se vad fan dom säger. Har ledsnat på dom också, alla lovar hjälpa mig men inte ett skit händer SOM VANLIGT!! Försöker prata med K om vårdnaden av barnen men han bryr sig inte som vanligt heller. Nej nu ska jag ta min sura son Emil och försöka få han att göra något så han är sysselsatt medans jag sitter i telefon


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?