God morgon...


    Publicerat: 2010-08-02| 07:54:54

Har varit vaken till och från hela natten.. Tänkte att de är lika bra att kliva upp när klockan var 6. Ringde dagis för att kolla när barnen skulle vara där. Och de var ju IDAG... Snacka om förvirrad mamma. Fast dom har ju varit hemma i 2 månader så jag har inte haft en tanke på de där med dagis. Idag ska jag försöka klippa håret för jag får inte upp de längre =/
Ska försöka hinna göra så mycket som möjligt medans barnen är på dagis. Ska kanske kolla på en lägenhet/radhus i Gävle också. Snacka om flyt om de blir så att jag flyttar dit. Så de finns saker att göra. Barnen kolla på "bompa" och jag lyssnar på music. Emil blir helt till sig av Sean Banan - Skaka rumpa =))
Nej nu ska dom få frukost sen blir de dagis.. Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?