Grattis =))


    Publicerat: 2010-08-03| 23:21:55

Vilken trevlig överraskning man fick när man logga in på fejjan. Madde & Micke ska ha en bebis till =)) Helt underbart och STORT grattis till dom =)
De föds alldeleds för lite barn här i världen och jag kan faktiskt inte befolka själv =P Har sagt att nu blirre inge flera på ett bra tag. Känns helt underbart med de 3 troll jag redan har. Får lite ångest nu när dom är på dagis också =(
Men dom behöver dagis och Emil är överlycklig över att få vara där. Får se när man ska kolla på lägenhet igen då. De skulle bli den här veckan så de hoppas jag på. Idag har de inte hänt speciellt mycket utom att jag tvingade eller sa åt pappan till mina barn att han fick betala sin dotters Hello kitty kläder som jag valde ut på H&M =) Vilket han gjorde utan bekymmer. Så nu har hon lite nya kitte katt kläder =)))
Har provat mina Jeans idag också, helt underbart snygga var dom och jag gillar dom trots att jag e en tjockis =)
Ronja har precis fått mat så jag ska väl gå upp & lägga mig också så jag orkar med tidig morgon.
Natti Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?