Helt Fucking slut!!


    Publicerat: 2010-08-21| 18:42:47

Snacka om att jag är slut!!!

Nu har jag endast sovit 6 timmar på 3 DYGN! De är fan inte normalt alltså. Börjar bli ganska matt i kroppen om man säger så. Jag har också blivit sjuk, sitter med feber och snorar som en snorunge =) Inte roligt kan jag lova. Vi åkte till mamma för lite lunch men de blev att vi var kvar hela dagen. Morfar kom dit och då ville man prata lite allmänt samt att han fick se barnen. Ronja skrattade och visade sitt bästa humör trots febern. Den ungen är otrolig alltså. Trots att hon inte orkar vara vaken eller orkar med livet så flinar hon åt alla som pratar med henne. Emil börjar bli snorig han också. Tänder på g hos de båda små barnen. Varför blir jag sjuk då?! Jag ska fan inte ha mera tänder =)
Nej orkar inte skriva så mycket mera, ska mysa ner mig i soffan med täcke & självklart Fejjan =))


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?