Jag har ....


    Publicerat: 2010-08-05| 15:05:52

Nu har jag fixat en privat blogg med lite hjälp så fixade de sig. Visst den e inte lika snygg som den här men de kanske den blir till slut.
Idag har vi varit till Owe Jansson och skrota. Lära ha hem sånna där disksvampar och dom finns bara där dom jag ska ha. Så vi köpte de och kollade runt, sen bar de av hem. Väl hemma var de bara att ta hand om disk, tvätt osv. De vanliga. Så nu tvättas de för fullt. Kiss nisse hade varit i farten (Emil).. =)
Snart kommer trollen hem från dagis också. Hoppas dom är på lite bättre humör idag. Dock var jag den glömska mamman och inte hade packat med extra kläder. SUCK!! Hatar när de händer. Killarnas väskor ska packas idag med lite extra plagg ifall olyckan e framme. Mår inge vidare känns de som. Sover så fort jag får chansen till helt slut i kroppen, får inte behålla maten. När fan ska detta vara över?! Aja nu kommer barnen ...
Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?