Nu var de ett tag sedan =)


    Publicerat: 2010-08-20| 21:37:10

Nu var de ett tag sedan man bloggade igen!!

Men denna gång har jag faktiskt inte haft tid. De har hänt så mycket i mitt liv att jag knappt hinner med. Kan ju dra lite saker här fast de kanske inte blir i turordning =)
Rasmus har påbörjat sin ADHD utredning vilket går kanon och pedagogen förstog min oro inför skolan och tyckte att jag var en bra förälder som engagerar mig i mitt barn trots att de finns små syskon hemma =))
Utredningen har gått bra och den är nu förflyttad till Gävle, vi gjorde de sista idag.
Sen har vi ju som sagt flyttat till Bomhus, bor i en 3:a där och de är så lugnt och skönt, mycket barn, bra lekparker & MINA kompisar!! Gud så jag saknat mina vänner, bara sitta och snacka eller slänga i väg ett sms liksom. Dom visar att dom bryr sig nu, kanske bodde för långt borta.
Jag har en lång väg att gå men kommer klara de galant. Kroppen mår inge vidare men de kan jag inget göra åt. Barnen är hel lyckliga över lekparken här, Ronja äter och växer som en häst. Dock är hon sjuk nu flisan min. Ja vi har kommit i ordning, dagis är sökt, jag har planerat mina dagar typ. Man får ta den som den kommer. Är barnen hemma flera månader då är de så. AKTIVERING AB!! Älskar att bara kunna vara mamma nu, jag orkar/vågar gå ut själv med barnen i lekparken. De gör mig inget att bara finnas där, sitta där ute på gården med dom. Tänk vad en förändring kan göra med en.
Jag tänker inte skriva ut namn men vi har haft de bra i lekparken med kompisar och deras barn =)
Idag var L här med sina söta döttrar och kollade in läget. Sen kom Lina... iiiiiiinnnnnnnnaaaaaaaa som Emil säger =) Han blev överlycklig när han hörde hennes röst. Stog utanför toan och ropade =)
Har hämta lite saker i sandviken idag och de var skönt faktiskt att veta att man åker därifrån. Dock kommer man sakna vännerna där men de finns buss =)
Jag tror jag börjar bli sjuk också. Fryser som en dåre och snorar.. Inge vidare alls med 3 barn att ta hand om. Bara gilla läget liksom. Psykiskt mår jag inte så bra men de funkar ialla fall och de måste funka. De tar vi en annan dag. Om jag bara kunde få känna som alla andra?!
Nu blev de ett långt inlägg också =/ Jaja nu ska jag faktiskt unna mig tid på soffan under täcket och ta en vaaaaaarm dusch senare. Har inte sovit så bra de senaste 2 dygnen då barnen strulat. Så God Natt och sov gott

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?